Welcome. . .

Tuesday, December 28, 2010

I'm Being Alone' :'(



 Aku sendirian tahu tak ? aku pernah beberapa kali suke kat perempuan TAPI `Takot perempuan tu jual mahal' ! hmm , aku tak akan mintak kapel kat pompuan tuh , sebab aku seorang 'PEMALU' ! aku hanya tunggu die menyebut perkatan tuh , tapi smpai sekarang die ta penah ckp kat aku , Knpe ? Adakah itu bermaksud die tak suke kat aku ? hmm , tapi ingad aku bukan mcm lelaki lain , aku bole 'SETIA' , tapi tak ade seorang pompuan pon yg sesuai ngan aku , knpe orang lain bole ? knpe aku tak bole ? susah ke nak cari ? perlukah bayar duit ? kalau bole bayar duit aku segera aku akan lakukan . aku nak seseorang yg bole aku ckp kat die 'SAYANG' ! Sebab aku jealous dengan kawan aku , semuanyer punye kasih syg . 'AKU MASIH BELUM DAPAT CARI' :'( ~ aku akan berusaha ... tapiii :'( 

No comments:

Post a Comment