Welcome. . .

Wednesday, January 19, 2011

ALIA SYUHADA ~



Alia Syuhada . 16 girl . Stay Kangar Perlis . Kawan yg selalu menemani aku setiap mlm . Maksud aku , selalu mesej mlm2 . hee . He was loved by someone , so aku tak boleh cita panjang-panjang . Kami telah berbincang mahu menubuhkan satu pasukan Bola Sepak . SO , kena lahir ank 11 org laa nmpak gaya . HAHA .She is veryy kind girl , and lovelyy the way she treat me . Alia is stubborn sometimes , kata kawan2 nyaa laa , dengan aku okyy jaa . If not mistake she veryy like cita Korea , seperty kawan aku sorang lagyy . Korea korea korea . Hadehh , aku dah letih dgn korea . HAHA .Aku nii suka laguu jiwangg . Takder org nakk kongsi , selain daripada kawan aku sorang lagyy Ajda Safieya :D . Mereka berdua kawann baikk , seperti aku dengan Khairul Annaz laa : ) . Okylahhh , aku dah tak tahu nak ckp apa lagyy , tggu lah smbungannyaa K .Sekiannnn <3

No comments:

Post a Comment