Welcome. . .

Thursday, January 13, 2011

BENGANG 7.1.2011 ~




Hari ini aku pegang status sebagai pelajar yang paling sabar dalam kelas , walaupon dlam keadaan mahu bunuh diri , aku dimalukan oleh cikgu aku sendiri . Hmm , mahu dimulakan ceritaa , aku ni budak yang paling diam dalam kelas , Cikgu bahasa melayu tiba msa untuk mengajar kamiii . Cikgu soroh kami baca sorang2 . Tiba masanya untuk aku baca . Aku membacanyaa dengan bagus sekali , 'TETAPI' cukop memalukannn sekali , apabila cikgu aku mengatakn pada aku 'Asyraf ' . aku pon jawab 'Ya Cikgu . ''Dah sunat blom'' !! MAMPOSS AKUU , jadi bahannn lahh akuu . Soalann yg boleh membuatkann aku bunuh dirii . Aku menjawab dengan tenang . 'Mestilahh sudahh cikguu' . Aku dengan berani mengatakan pada cikgu , ' Mengapa cikgu bertanya sedemikian ? Cikgu pon memjawab dengan jawapan dia ' Sebab suara kamu seperti Perempuann yg comel ' ~ BAPAK BENGANG ~ Cikgu ckp suara kamu tak pecah ker ? Selamat laa budak2 ni tlg coverkann , 'Sudah laa cikguu' . Ouch , Cikgu mintakk maaf yaaa ~ HELL YEAHHH !!! HAHA !!

No comments:

Post a Comment